Snart nollesits

                                                                              


Bilden är tagen den första dagen på NolleP. Vi har just varit inne på uppropet och visat upp oss. Mackorna och nolletröjorna är uppackade och nu står vi och väntar förväntansfullt på att nollorna ska komma ut och NolleP ska starta.

Det känns om om det var väldigt länge sedan trots att det bara har gått knappt två veckor. Det är otroligt hur två veckor i bland kan kännas otroligt långa ibland och ibland bara flyga iväg. Den här gången har det bara varit positivt att veckorna inte har gått för fort. Det har varit väldigt roligt men också väldigt jobbigt. Mycket biljetter har sålts, pengar har räknats sent på kvällarna, bankbesök på mornarna, bärnade av tunga ölbackar, inga ensamma stunder.

Imorgon är det dags för den efterlängtade nollesitsen. Nu får vi äntligen släppa allt och vara med och festa tillsammans med alla andra. Jag känner mig väldigt förväntansfull inför morgondagen. Säkerligen mer förväntansfull än vad jag var förra året då det var vår nollesits.

Även om det kommer att kännas skönt när allt är över på söndag kväll så vet jag att jag kommer att sakna NolleP. Jag är otroligt glad över att jag har fått varit med och anordna det. Krogvetet blev till en fungerande grupp och det verkar som om vi lyckades med vårt jobb att anordna NolleP. Nu när vi har kommit varandra mycket närmare är det dags att splittras och Krogvet är det som blir kvar. Synd. Men det är som det är och jag är glad att vi i festeriet har lång tid kvar på våra poster, för även om vi har en hel del jobb framför oss så tror jag att vi kommer att ha det roligt.

Nu är det dags att sovar för trött är jag verkligen. Bör ju vara lite pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0