Snart slut

Nu närmar sig slutet. Oppositionen på rapporten gick utmärkt, ingen komplettering där och jag fick VG på programmeringstentan. Det var riktigt oväntat men väldigt glädjande, nu gäller det bara att lyckas fixa projektet också.

Vårfesten är avklarad. Allt gick bra, vi har ju rutin på att hålla i grillningar nu. Fast vädret var lite emot oss, vid nio började det regna och det höll i sig hela kvällen. Det var helt underbart när det väl var över och jag trött och frusen äntligen fick åka hem och krypa ner under täcket.

På torsdag är det dags att åka hem men det är endel saker som jag måste och har tänkt att hinna med innan dess.

* Åka till IKEA
* Storstäda rummet (avklarat idag)
 *Gå på första hjälpen utbildning
* Fixa cykeln
* Jobba på kravallen
* Gå på sommar-Z

Mm jag tror att det var allt, sen är det några möten som jag måste gå på och förhoppningsvis hinner jag med att ligga lite i solen också :)  Det ska inte vara några problem att hinna med det, så länge jag faktiskt försöker. Men nu ska jag ta och gå ut på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0