Tråk

Blä vad tråkigt jag har det! Inget att göra och inget på tv:n som kan fördriva ens tid. Inte har jag något intressant att skriva i bloggen heller, jag har en del idéer när jag sitter i bilen och delar ut mina tidningar men de är borta när jag väl hamnar framför en dator. Men det kanske inte är så konstigt det är ju då som jag har tid att sitta och fundera. Jobbet kräver ju inte så mkt tänkande, mest 16 DN, 18 DN, 20 SVD, inte 22 och inte 24 men 26 SVD DI och 28 DN..  Sen krävs det i och för sig lite av en när det är en ny trakt, då gäller det att hålla lite koll på hur man kör och försöka följa de (oftast lite undermåliga) vägbeskrivningarna och det gäller att ha med sig huvudet när man plockar på sig tidningar så att man inte tar fel antal.
 
Igår var det riktigt segt när jag kom till jobbet, DN var en timme sen. 45 minuters stirrande ut i luften, det blir man inte pigg av. Men när jag väl kom iväg så gick allt bra trots att det var en trakt som jag inte har kört tidigare. En trevligt trakt måste jag säga, inte så svårt att hitta och många trevliga hus. Även om vissa brevlådor kunde ha suttit bättre till, men så är det väl alltid..

Jag har nog inte något mer att skriva just nu, känner mig helt blank, eller nja, kanske inte helt blank med det som poppar upp i huvudet känns ännu mer ointressant än det jag just har skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0