Plugg, plugg, plugg

Databasen blev färdig i tid, det är bara dokumentationen som måste bli klar tills imorgon. Tentan känns det sådär inför, jag började tentaplugga idag, gick igenom de gammla tentorna som vi har och kände lite förvirring. Vissa saker kunde jag svara på men andra har jag ingen aning om jag svarade rätt på. Vi får väl se, får plugga för fullt nu, för det vore helt klart skönt att klara tentan. Hemtentan i beslutsteori har jag under kontroll. Har faktiskt hunnit skriva klart 4 hela frågor och skrivit hälften på en så det ska jag nog klara av.

Annars är saker upp och ner och jag vet inte alls hur det kommer att bli. Inte riktigt det jag behöver just nu men vissa saker går inte att styra över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0