Oro

Under hösten har jag följts av en konstant oro, den har inte varit så starkt hela tiden men den har legat där bak och gnagt hela tiden och växer sig större nu när slutet på året närmar sig. Dennar oro är vetskapen om att jag den 20 januari har det sista schemalagda kurstillfället, de två kurser jag nu läser är det två sista innan jag ska börja skriva på min magisteruppsats. Magisteruppsatsen som jag inte har en aning om vad den ska handla om. Jag har börjat att kontakta företag och höra mig för lite på universitetet men än har jag inte fått några svar och det är svårt att veta vart man kan söka sig. Vilka företag är intresserade av att ta emot en kovetare med biksintresse?

På tisdag ska vi i alla fall få den första informationen om uppsatsen, det har jag väntat på ett tag nu. Förhoppningsvis får vi höra något nyttigt som kan ta mig ett steg närmare en examen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vad jag känner igen din oro! Var sjutton ska man börja leta, hur ska man tänka, vad kan vi egentligen?



Man kanske borde försöka få ihop en magisterträff för alla oss vilsna själar, över en pizza eller vad som helst bara för att känna att det finns fler av oss :)

2009-11-25 @ 20:08:57
URL: http://dory.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0