Osocial helg

Det har inte varit den mest spännande helgen men jag har haft det ganska bra ändå i min ensamhet. Jag har hunnit läsa en hel del i boken som jag håller på med för tillfället, Denise Rubergs O.S.A. Läser nog klart den ikväll och då började jag på den i fredagskväll tror jag. Hennes böcker är väldigt lättlästa måste jag säga. En tur till gymmet blev det igår och idag bakade jag ett gott bröd. Använde vetemjöl special och slängde i lite oliver, solros- och pumpafrön och det blev riktigt mumsigt.





Förra helgen när jag var hemhemma köpte jag mig lite garn och började sticka på en sjal. Har ju bara mönsterstickat en gång förut så det har tagit lite tid för mig att komma in i det hela, har nog repat upp lika mycket som jag har stickat. Men igår lossnade det lite och nu har jag äntligen tagit mig en bit frammåt. Det är roligt att skapa!

Det har kännts lite ensamt i helgen men jag har ju helt klart klarat mig. Jag har lyckats sysselsätta mig ganska bra. Nästa helg blir det mer aktiviteter då jag ska vara med på doktorspromoveringen som marskalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0