Första jobbveckan

Fredag kväll. Jag har lagat mat och gräddat brödet som jag satte på jäsning innan jag åkte till jobbet imorse. Den första veckan på jobbet har nu passerat och jag känner mig glad, nöjd och trött. Det känns så bra. Vi jobbar på som bara den med projektet och dagarna går fort, trots att vi sitter på jobbet mellan 8-17. Idag hade vi ett litet bakslag i vårt projekt men efter ett välbehövlig möte med vår mentor ska vi kunna komma igång på måndag igen.
Middagen i onsdags var supertrevlig. Mycket skratt och inga tysta stunder. Vi åt middag på det holländska stället De Klomp och drack öl. Kvällen blev inte särskilt sen men vi fick en bra chans att lära känna varandra lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0