Fullt huvud

Nu är det mycket som snurrar runt i huvudet mitt. Allting kretsar kring NolleP och så lär det fortsätta i två veckor frammåt, minst. Jag skaffade e-legitimation för tre dagar sedan och när jag skulle använda den igår hade jag glömt bort den, klant! Men det är säkert för att det är så mycket annat som jag måste tänka på med att hålla budgeten och fixa allt som ska fixas innan det hela startar. Ja jag kan i alla fall skylla på det..

Jag kan inte sova utan att drömma om gyckelträning och gycklen som vi måste lära oss. Det är ett gyckel som jag fortfarande är osäker på inför ikväll då vi för första gången ska framföra gyckel för nollor, Y-nollor är det. Men om jag sjunger igenom det lite är hemma så ska det nog ordna sig. Det ska bli jätteroligt att få sätta på sig overallen, hatten och hängslena och gå in i "rollen". Hoppas även nollerna tycker att det är ett så lyckat tema som vi tycker. För det är ju för dem som vi gör allt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ser ut som om du fått ordning på att få en bild där uppe? :)

2007-08-18 @ 11:04:59
URL: http://mikaaaelaa.blogg.com/
Postat av: Anonym

Jepps det ordade sig :), nu ska jag bara ta bort det vita också men det får nog dröja ett tag. Har två fulltecknade NolleP-veckor framför mig nu.

2007-08-20 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0