Tillbaka igen

Den sista dagen på jobbet var inte rolig, svenskan fortsatte att krångla och kom 1 timme och 40 min sent, det var en dryg väntan. Inte för att jag behövde stressa eftersom man har en timme extra på helgen, men det var inte roligt. Jag var sååå trött eftersom jag hade sovit väldigt få timmar. Den första trakten lyckades jag hålla någorlunda bra fart på men de två andra gick riktigt segt. Söndagen blev sedan en pina eftersom jag ville kliva upp tidigt och njuta av den fina dagen.

Nu är man tillbaka igen. Jag tyckte att det var tråkigt att vara tvungen att åka tillbaka, det hade varit skönt med några fler lediga dagar hemma men nu känns det väldigt bra att vara tillbaka. Det var härligt att träffa några av festerivännerna. Det blev lite badande i en pool, det var förvånandsvärt varmt och skönt i vattnet. Jag tänkte vad härligt det hade varit att ligga i den ensam (eller med något trevligt sällskap) i mörkret och titta på en stjärnklar himmel. Nu var poolen fylld med folk och det var ju trevligt det med på sitt sätt men jag tröttnade efter ett tag. Nu ska det bli underbart skönt att få lägga sig i den egna stora sängen. Och imorgon sätter arbetet igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0