Dan före nyår

Julen har passerat och nyår närmar sig. Jag har ägnat dagarna åt att ta det lugnt och skriva lite på hemtentan. Jag börjar otroligt nog närma mig slutet på den, har bara två och en halv fråga kvar av nio. Nu vet jag dock inte hur bra alla svar är men kanske hinner jag med att diskutera frågorna med någon i klassen innan det är dags att lämna in den.

Nyårsfirande blir tillsammans med Fredrik och hans gamla vänner. Middag i Sundbybergs centrum och sedan vidare fest i Hallonbergen. Tror det blir bra, hade det skoj förra året. Känns som det viktigaste är att jag får vara med Fredrik. Kan ju inte påstå att jag var inbjuden på något annat firande.

En vecka kvar hemma sen är det dags att åka tillbaka till Linköping. Känns som om det kommer att bli hektiskt. Mycket som ska göras klart när vi kommer tillbaka. Men det ordnar nog sig. Sen är det en flytt att börja förbereda, fast det ska bara bli roligt. Jag och Fredrik, första februari, in i en trea, 80 kvm stor. Det blir härligt värre. Vi går och småplanerar när vi träffas och längtar tillsammans. Det känns lite vuxet att flytta ihop. Nu kan vi kalla oss för sambor och det känns ju otroligt vuxet, så vuxen är jag nog inte än.

Nog med tankar för ikväll, nu är det dags att umgås lite med Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0