Snart så är jag hemhemma

Imorgon är det dags att åka hemhem. Hem till julen. Jag längtar så mycket, det ska bli så skönt. Sen jag kom hem från seminariet har jag packat lite. Jag tänkte inte ha med mig så mycket eftersom bilen kommer att vara nästan full men det blir ändå mer än vad jag hade tänkt mig. Datorn måste ju med och en del kurslitteratur så att jag kan skriva på hemtentan och kogkom-rapporten.

Det verkade som om julfesten blev lyckad. Det var några som kom fram till mig och sa att de tyckte att det hade varit en rolig fest med god mat. Arbete som vi gjorde gick väldigt bra, inga större problem dök upp under kvällen. När kvällen var slut var jag också det men det var roligt att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0