En lugn helg

Jag var hemhemma i helgen. Mamma fyllde år i fredags och när AI:n var avslutad och kravallen avklarad passade det perfekt att åka hem. Efter som jag har kännt mig ganska trött och less på det mesta senaste veckan bestämde jag mig för att ha en hellugn helg och inte planera in något. Det var jätteskönt. Jag bara umgicks med familjen och tog det lugnt. Det är mycket lättare att koppla bort allt när man är hemma.

Två nya kurser har nu startat, Användbara system och Kognition och Kommunikation. De verkar båda lovande, tror de kan bli riktigt intressanta. Känner mig lite irriterad på Adlibris för att jag inte har fått kurslitteraturen än. Jag beställde den förra fredagen och det skulle ta 2-5 vardagar och inte har de behagat att komma. Det hade ju varit schysst om man hade dem så att man i alla fall hade möjligheten att börja läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0