Höstlördag

Tentan närmar sig men jag kan inte påstå att jag känner mig stressad över det. Pluggar jag på så ska jag nog lyckas med ett G i alla fall.

Nu när det har varit så fint väder idag fixade jag inte att sitta inne hela dagen och plugga utan efter lunch tog jag med mig kameran och gick en tur i Rydsskogen. Ljudboken som jag har lyssnat på tog slut ganska fort. Det gjorde mig dock inte så mycket. Jag hade höga förväntningar på den, En lycklig man av Arto Paasilinna, men den var inte alls så rolig som den boken som jag senast läste av honom.

Promenerandet blir lite roligare när man har en kamera i handen. Jag ser saker på ett annat sätt och får något att göra medan jag går. Rydsskogens motionsspår kanske inte är den finaste och mest speciella skogen men det får duga. Den ligger i alla fall nära och bra.



                                                                 


Promenaden gjorde mig på gott humör. Men tyvärr blev jag inte så mycket piggare på att plugga men några frågor till blev i alla fall besvarade. Man får väl vara nöjd för det lilla.

Ikväll är vi några som ska laga mat tillsammans. Det ser jag fram emot. En lagom anträngande aktivitet för mig som är lite småförkyld.
                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0