Om jag inte var kogvetare skulle jag vara...

Igårkväll anordnade vi höstsittning för programmet. Temat för denna sittning var "Om jag inte var kogvetare skulle jag vara..." Temat verkade lyckat, många hade ansträngt sig och tänkt ut något roligt och det var väldigt underhållande att spana runt på vad alla hade klätt ut sig till. Själv var jag utklädd till luftgevärsskytt vilket roligt nog gav mig pris för bästa utklädnad. Det var sista gången vi gycklade tillsammans med kogvetet vilket kändes lite sorgligt, det kommer att kännas konstigt nästa gång vi gycklar, så få vi kommer att vara då.

AI-projektet ska snart vara färdigt. Jag hade tänkt göra klart det ikväll men jag tror inte riktigt att det blir så. Jag tror att jag tar och sparar diskussionen till imorgon. Hur bra arbetet är känner jag mig osäker på, men förhoppningsvis är det tillräckligt bra för att ge mig ett G. Det räcker bra för mig. Det är inte så lätt att skriva om ett ämne som man är så dåligt insatt i som AI:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0