Plugga!

Idag har varit en riktigt tung dag. Till skillnad från igår kände jag mig inte så utvilad när jag vaknade och när sista lektionen var över kl 15 var jag riktigt tung i huvudet. Då var det bara att ta sig upp till Kårallen för Krogvetmöte som inte var klart förrän strax efter 17. Eftersom jag inte hade handlat igår kände jag mig tvungen att göra det idag (tror inte att jag kan klämma ut mer tandkräm ur tuben nu) trots att jag både var väldigt hungrig och trött. Men handlingen gick fort eftersom jag visste exakt vad jag ville ha.

Jag tror man är lite stressad när man nästan får dåligt samete för att man lagar mat och inte bara gör en sallad eftersom det är det som skulle gå fortast. För jag känner att jag behöver all tid som jag kan få till att skriva på AI-projektet eftersom det bara är två veckor kvar och de två veckorna är ganska fulltecknade.. Jag längtar såå till fredag nästa vecka då det ska vara inlämnat trots att det är flera ganska roliga saker som ska göras innan dess, som att ordna overallsinvigning för ettorna och höstsittning för programmet.

Klockan 19 hade jag i alla fall lagat maten och ätit den så då kunde jag sätta mig vid datorn och ta tag i det som måste göras. Först och främst tog jag tag i kassörsuppgifterna, hade fått en massa kvitton av Kenny och skulle skicka ut ersättningar till de som hade handlat. Fattar inte hur men allt tog nästan en timme, fast det var ju många småsaker. Efter det kunde jag äntligen sätta igång med att skriva men det tar sin lilla tid. All information jag har är ju på engelska och hanldar om saker saker som jag inte är särskilt insatt i, som cellulära automater. Om jag inte har nämnt det tidigare så ska mitt projekt handla om musik komponerad av datorer med hjälp av cellulära automater.

Fram till 22 fixade jag att sitta men sen fick det vara nog. Känner mig nöjd med det. Hjärnan behöver få vila lite innan jag går och lägger mig annars kommer jag att bli knäpp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0