Woohoo!

Redovisningen av projektet idag gick inte särskilt bra. Jag kände mig helt blank och stödpunkterna som jag hade skrivit verkade alldeles för få. Men jag tog mig igenom den och glömde bara bort en sak (tror jag) som jag hade tänkt att säga. När Arne, vår lärare, sedan tog ut oss en och en visad det sig att han tyckte att mitt arbete var bra, välskrivet och att han inte hade något att anmärka på det. Jag fick VG! Det hade jag aldrig trott. Så för att fira det lite grann tog jag och bakade brownies med tre sorters choklad, ett recept som jag hittade i en av mammas tidningar när jag var hemma sist. Än har jag inte smakat men det låter väldigt gott!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GRATTIS!

2007-10-18 @ 00:56:48
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/
Postat av: Tove

Tyvärr spelar det ingen roll om jag inte fixar VG på tentan vilket inte känns så lätt. Dock mår jag själv väldigt bra över att veta att jag har lyckats så bra med projektet :)

2007-10-18 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0