Hem igen

Solen tittar fram igenom molntäcket. Snart ska jag ta mig ut på en promenad och lyssna på Stephen Kings Det. Klockan 13 har jag seminarium i vetenskapsteorin, eller egentligen har jag klockan 15 men jag hoppar till det tidigare för jag vill gärna kunna åka hem lite tidigare. Det är ju så många andra som hoppar så då kan jag också göra det. Till Stockholm ska jag för att Fredriks brorsa har gift sig när han och hans sambo var till Kina och nu ska de ha en liten middag för de närmaste. Sen är det även trevligt att hälsa på familjen och speciellt mamma som har varit hemma nu i någon vecka med bruten arm. Det kommer bli mycket resor här i vår. Verkar som det blir två turer till upp till Stockholm och sen ska jag till Örebro på dop, tjoho första gången jag har fått en personlig inbjudan tror jag. Nej nu är det nog dags att ta sig ut i det halvfina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0