Sommarkänslor

Första gången i år som jag har ätit utomhus.
Färskostfyllt lövbiff i teriyakysås med klyftpotatis och grönsaker.
Härligt värre!

image59

Det var en tidig morgon i dag. Kl 9 hade vi vårt första experiment vilket betydde att vi skulle vara på campus 8. Det gick som smort. Vi hade två försök på raken så det blev mycket väntan och ganska mycket fika, fördelen med att vara försöksledare. Efter lunchen pluggade jag lite inför tentan i solen på balkongen och tog sedan en promenad in till stan för att leta efter skor. Hittade ett par jättefina gula skor men de fanns inte i rätt storlek så jag få bege mig ut till Tornby i helgen och hoppas att de finns kvar där. Istället blev det en söt klänning och nya våriga strumpbyxor. Det blev även promenad hem så fötterna var lite ömma och trötta när jag väl kom hem och hungrig som en galning var jag, tur att maten inte tog så lång tid att laga. Det bästa med att promenera fram och tillbaka till stan var att jag kunde gå i linne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0