Trött

Nu har vi haft seminarier två dagar i rad och imorgon blir den tredje. Det är egentligen väldigt bra seminarier, bättre än de flesta vi har haft i tidigare kurser men det är lite tröttsamt när de är i slutet av dagen mellan 15 och 17. Vilket jag helt klart inte är ensam om att tycka, vi har varit väldigt få och de var väldigt många i gruppen innan. Fördelen är att jag har hunnit med ganska effektivt pluggande under de två timmarna. Faktiskt första gången som jag har suttit i biblioteket och pluggat. Det var det bästa stället när jag skulle sitta ensam och läsa och ville sitta lite bekvämt men det är ganska uttröttande att sitta och läsa två timmar i sträck. Idag under slutet av seminariet kändes det som om jag satt i en liten bubbla, huvudet var segt och tiden bara segade sig fram.

Imorgon är det dags för vårt första experiment i KvTillen. Det ska bli högst spännande att få komma igång på riktigt. Det var inte alltför lätt att få ihop en grupp tills imorgon men det gick i alla fall. Jag hoppas bara att vi får lite fler svar så att vi får ihop grupper tills nästa vecka för det vore himla skönt om vi kunde hålla vårt tidsschema så att vi har gått om tid för transkription och analys av resultaten.

Vi får se vad det blir av helgen. Jag ska vara med och tävla på Dömd på lördag och om vi hinner ska vi till Hjärta till hjärta och se om vi kan hitta en begagnad byrå som kan passa in i sovrummet. Tanken var att vi skulle gå på bio på fredag eller lördag kväll men det är så dåligt utbud så det är inte säkert att det blir av. Man vill ju inte slösa pengar på en film som man inte verkligen vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0