NolleP

Snart har två veckort nolleP passerat. Jag har nu gjort allt man kan göra, varit nolla, anordnat nolleP och varit fadder. Det är tur att nolleP har varit lite nerminskat i år för det har varit ganska mycket med de nya kurserna, kognitiva systems beteende i komplexa miljöer (biks) och gruppsykologi. Huvudföreläsaren i gruppsyken visade sig vara riktigt dålig men biksen känns lovande även om det är sjukt mkt att läsa till den kursen.

Förutom att vara fadder och plugga har jag hunnit med Svartan, en dags konstant festande. Vi började vid åtta på morgonen och jag gick hem från kravallen vid halv två på kvällen. En väldigt bisarr dag. Klart förvånande var det när jag vaknade upp dagen efter och mådde bra, bara lite sliten i kroppen.

Precis som alla andra så har jag dragit på mig en förkylning, attans irriterande, men ej särskilt oväntat. Stackars lillebror har varit förkyld i en hel vecka nu utan att det har blivit bättre, sån otur vill inte jag ha. Han borde ju få vara frisk på sin Nollesits, även om jag av egen erfarenhet vet att det går ändå.

En bokhylla har inhandlats till lägenheten och lite förändringar har skett i sovrummet. Lite mer inköp ska göras, bland annat gardiner och blommor. Troligtvis blir det en tur på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0