Årets...

...Pepparkakshus!






Det var lite klurigt att fota mina små vänner med all den vita snön och det dåliga ljuset. Effekten blev lite roligt, ser framför mig hur ett ufo landar framför dem (kanske har sett lite för mycket Arkiv X den senaste tiden).









Det tog lite tid innan det blev helt färdigt men nu har jag dekorerat och satt ihop det. Taket var lite svårt att få till men med lite envishet och trixande så gick det. Det blev inte riktigt som min vackra ritning men tillräckligt nära för att jag ska känna mig nöjd.



Kommentarer
Postat av: therese

Shit va fint pepparkakshus du har gjort :D

2008-12-06 @ 09:41:20
URL: http://theresejohnson.blogg.se/
Postat av: Solli

vilket vackert pepparkakshus!

Postat av: Tove

Man tackar så mycket!

2008-12-06 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0