Färdig!

Yes, nu är rapporten färdigskriven, bara lite korrläsning som fattas! Det var sjukt skönt när vi strax innan tolv kom fram till att vi var klara och att vi kunde gå hem. Det var bra att vi blev klara så tidigt för då hann jag med både träning i lugn och ro och en titt på stan efter den sista julklappen, hittade dock ingen så jag får bege mig ut när jag kommer hemhem.

Imorgon åker jag och Carl hemhem, Fredrik stannar kvar en dag till för att vara med på en kompis avskedsfest. Kul att jag i alla fall får lite sällskap i bilen, syskona Ståhl kan alltid roa varandra.

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh va skönt! Ni var riktigt snabba och flitiga! =) Ville bara passa på att önska dig en riktigt god jul och gott nytt år! Hoppas du får det härligt hemhemma! (hälsa Fredrik också!) Kram

2008-12-20 @ 15:45:16
URL: http://theresejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0