Nästa, nästan slut

Imorgon är sista hela dagen i Linköping innan det är dags att bege sig hemhem. Troligtvis blir det rapportskrivande hela dan men det finns en chans att vi bli klara och kan gå lite tidigare. Det beror lite på oss själva, hur effektivt vi lyckas jobba. Just nu känner jag mig lite trött på det hela, det har gått väldigt bra, men nu vill jag inte göra mer. När man känner så är det lite extra tungt när man vet att man har en hemtenta som man kommer att bli tvungen att skriva på under lovet.

Ikväll ska jag börja städa lite för imorgon kommer jag nog inte ha tid eftersom jag tänkte hinna med en sista träning innan jul efter att vi är klara på skolan. Sen kanske jag även börjar packa lite, vi får se vad jag orkar. Känner mig ganska trött och osugen på att göra någonting alls just nu. Skulle inte vara helt fel om kvällen och morgondagen bara kunde gå förbi utan att jag märkte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0