Cogtail

Ikväll är det dags för det näst sista arrangemanget som vi i KrogVet anordnar, Cogtailen. Inför denna kväll hade jag den stora turen att hitta en väldigt söt svart klänning för bara 100 kr. Jag lyckades även hitta ett par snygga jeans och en snygg vardagsklänning för 100 respektive 80 kr. Tjoho för ombyggnadsrea! Hade det varit fullpris på varorna hade det gått på 1300 kr. Jag är inte lite glad över 1000 kr rabatt.

Jag ser fram emot kvällen, ska bli riktigt spännande att se hur det blir. Det är en lite mindre tillställning med lite under 40 pers anmälda. Temat för kvällen är Las Vegas och det ska synas genom utsmyckningar i salen. När folk kommer dit kommer vi att spela jazz i bakgrunden och de kommer att bjudas på en drink och snittar. Det kan nog bli lyckat, det tror jag.

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh jag hoppas att ni har en toppen kväll! önska ja kunde vara där!!
kram

2008-02-22 @ 22:05:01
Postat av: Tove

Vi önskade också att du hade kunnat vara där! Enligt mig blev det i alla fall en väldigt lyckad kväll, så planerandet har vi skött bra :)

2008-02-23 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0