Förkylt

Det var ju inte världens höjdare att fånga upp en förkylning. Jag har kännt av att det har varit något på gång i några dar och igårkväll bröt det ut. Men jag överlever, det är bara lite snorigt och jag känner mig trött och seg, sånt gör ju inte så mkt när det är helg och man kan ta det lugnt. Det viktigaste som jag måste göra är att läsa neuron och fixa bokföringen så att jag kan göra resultat- och balansrapport innan tisdag och det kan jag göra fastän jag är förkyld.

Igår var vi och gycklade på en C-sittning. Jag kände mig inte alls sugen på det men trots att vi var tre pers borta, alltså bara sex stycken som sjöng så gick det väldigt bra och vi fick bra respons vilket var väldigt glädjande och uppiggande. Känns synd bara att det snart är slut för oss med gycklandet, inga mer uppdrag när vi har gått av.

Direkt efter gycklandet begav jag mig hem och Fredrik och jag tog bussen (cykeln hans har punka) in till stan för att se Sweeny Tod. Den var riktigt bra, inte alls som man förväntar sig att en musikalfilm ska vara. Mörk och mycket blod. Hem blev det promenad. Jag gillar att promenera hem från stan på kvällen när det är mörkt, det är en skön känsla även om det den här gången var kallt och näsan min rann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0