19 grader på rummet

Jag börjar tröttna på att frysa varje dag. De tre senaste dagarna har det varit samma sak. Jag har kommit hem från campus, gått ut på en promenad och sedan kommit hem för att sätta mig och plugga. När jag har suttit stilla en liten stund så blir jag frusen. Tar på mig en feeströja och kommer fram till att det kanske inte hjälper och drar även över mig en filt. Men det hjälper inte. I min förra lägenhet kunde jag gå omkring i t-shirt en stor del av året och frös i princip aldrig. Jag hoppas att den nya lägenheten är lite varmare.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi bor i fel land helt enkelt Tove =P Idag har jag stora vinterskor på mig och en TJOCK stickad tröja. Idag är det varmt :D

2008-01-10 @ 11:08:26
Postat av: Tove

Hehe, känner igen det där. Det gör vi helt klart, visst gillar jag vintern men nu är det ju ingen riktig vinter och då står jag inte ut med att gå runt och frysa.

2008-01-10 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0