Back again

Nu är jag tillbaka i Linköping. Hemresen gick bra, bilen nästan full med packning och människor. Dock var det lite tråkigt att köra eftersom det var dimmigt och skitigt på vägen. Nu är jag trött, trött, trött efter att ha packat upp allt. Det kändes lite konstigt att kliva in i lägenheten nu när man har varit borta ett tag men när jag hade tittat mig omkring lite fick jag en trevlig känsla inom mig och jag kände mig hemma. Det känns lite konstigt att jag snart ska flytta. Jag har trivts riktigt bra här även om allt inte är perfekt. Förhoppningsvis kommer jag att trivas lika bra, om inte bättre, i den nya lägenheten tillsammans med Fredrik.

Imorgon är det full fart. Rapporten i kogkommen måste bli klar. Lite tungt känns det men det är bara två dagar kvar som vi har att skriva på den så snart är det över, sen är det bara redovisningen av den. Och allt annat som ska göras i den andra kursen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0