Lycka

Jag vet inte om det går att vara totalt lycklig. Men det går i alla fall att vara väldigt lycklig. För tillfället känns det så.

* Det är skönt att ha lov. Jag har lyckats vara ganska effektiv och gjort de flesta skolgrejer som jag hade planerat att göra, resten hinner jag förhoppningsvis med nu de sista dagarna, känner mig motiverad.

* Att få vara med Fredrik gör mig väldigt lycklig, och det är extra härligt att umgås nu när det inte är vardag. Jag ser med stor förväntan fram emot vår flytt även om den kommer att innebära en hel massa vardag tillsammans dock tror jag att det blir en bra vardag.

*Jag känner mig nöjd med mitt liv i allmänhet. Jag känner att jag har en plats i klassen. Jag är inte den första folk tänker på men jag finns i alla fall med.

* Skolan funkar, jag trivs med det jag pluggar även om det har varit lite tufft nu under hösten, dock mest på grund av att det har varit så mycket.

* Carl har fått ett återfall men det verkar inte vara så farligt. Förhoppningsvis blir det inte värre för honom. Det har i alla fall varit härligt att få träffa honom lite och fått vara systeryster ett tag.

Jag trivs ganska bra med hur det är nu. Visst finns det småsaker som gnager men jag har det bättre än vad jag har haft på länge, kanske någonsin haft. I alla fall om man ska se till längre perioder. Det blir roligt med det nya året, ett år att ta till vara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0