Soool

Solen skiner in genom fönstret, det är härligt som omväxling. I eftermiddag blir det helt klart en promenad i solen, jag, Elisabeth George i mp3:n och Rydsskogen. Jag har längtat så efter solen. Var fint väder i fredags men då var jag bara ute för att köpa lunch eftersom hela dagen bestod av pluggande på campus och sedan krogvetmöte.

Nu innan promenaden är det skidor som gäller och öva på presentationen i kogkommen som är imorgon. Den känns bättre nu när jag har skrivit klart den, är skönt att det är ett grupparbete så att man inte behöver prata hela tiden. Trots att det är två redovisningar nästa vecka och en hemtenta som ska in så känns det som om det kommer att bli en bra vecka för jag är i princip klar med hemtentan. Woho! Det lönade sig att plugga under jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0