Suck

Det har varit fest i dagarna två för mig. I torsdags var jag på kravall och igår var det patetsittning. Än är man inte patet men eftersom det var vi som anordnade den var det klart att vi skulle få gå. Det var en väldigt rolig sittning på Flamman. Stämmningen blev en annan när vi var betydligt färre än vad det brukar vara på sittningar. Det var första gången jag hade mellan fest i en bil. 8 stycken var vi, en fulvinstunna precis utanför och samtalsämnen som inte kan nämnas. Hela kvällen var härlig!

Nu är det kaos i min lägenhet, flyttkaos. Jag har tömt nästan alla garderober och allt står nu ute i rummet, tror jag får ta och plocka in det igen. Borde kunna få in lite för så här kan det ju inte se ut. Kan ju nästan inte ta mig fram. Det var lite ansträngande men det känns skönt att verkligen ha kommit igång med packandet. Har till och med frostat av frysen och imorgon kanske jag kan ta och tvätta fönstrena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0