Ännu mera färg

Efter att ha jobbat från 9-18 med att plocka färg så känner man sig ganska slut i hela kroppen. Huvudet är tungt, fötterna är ömma så att det är jobbigt att köra hem, det värker i benen och imorgon lär jag väl känna av lite stelhet i ryggen. En rejäl genomkörare för kroppen kan man säga. Skönt att jag inte behöver jobba med Beckers imorgon utan ska göra prisundersökning istället, leka spion :) Lite extra roligt idag var att ståhlsyskonen fick jobba tillsammans för första gången, synd bara att vi inte kunde utnyttja det och åka i samma bil eftersom Carl skulle plocka lampor innan, det tar ju ändå 50 min att ta sig till Beckers i Länna och den turen hade jag gärna skippat åka ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0