Färgplock och solande

Det är härligt när man kommer och ska lära sig ett jobb och får höra att "När jag skulle lära mig det här fick jag tre veckor på mig och inte ens då tyckte jag att jag kunde allt" när jag själv bara får två dagar på mig, visst slipper jag förhoppningsvis beställa färg men än då. Som tur är, ska jag nog bara göra det i två veckor och under de två veckorna är det bara två dagar som jag jobbar med att plocka färg så under den tiden kan inte så mycket gå fel.

Idag har jag varit ledig och ägnat dan åt att plocka vinbär så jag kan göra saft och legat i solen och i poolen. Helt underbart! Tyvärr verkar helgen inte bli lika fin, nu när jag och Fredrik skulle få ha huset för oss själva och ville få njuta av det fina vädret. Men med tanke på hur föränderligt det kan vara är det ingen mening att tappa hoppet än. I vilket fall som helst kommer vi se till att få en riktigt härlig helg tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0