Jobbkrångel

Igår blev dagen lite upp och ner vänd, jag åkte till Storesupports kontor för att hämta ut kläder eftersom jag skulle börja utbildningen på Bauhaus och då ska jag ha storesupportkläder på mig. Det visade sig att personen som skulle utbilda mig var hemma med sjukt barn, han skulle ha hört av sig till mig under morgonen för att vi skulle bestämma när vi skulle börja men hade inte gjort det. Istället fick jag jobbat tillsammans med en annan kille som skulle ta den andra killens jobb. Nu blev det inte riktigt så till slut och jag vet inte riktigt hur glödlampejobbet går till som jag ska utföra själv nästa vecka, men jag fick i alla fall många jobbtimmar. 

Imorgon ska jag i alla fall få lära mig färgjobbet på Bauhaus och förhoppningsvis kan han gå igenom det jag behöver veta för att klara av lampjobbet också, annars får jag kidnappa Carl nästa vecka som jag vet har koll på det jobbet.

Idag har jag i alla fall haft en skön ledig dag. Underförmiddagen städade jag poolen, vilket troligtvis resulterade i att min mp3 spelare blev knäpp, den sätter på sig efter att jag har stängt av den. Den tog nämligen ett litet dopp i poolen medan jag höll på och krånglade med att få upp dammsugarslangen. Förhoppningsvis ordnar den till sig av sig själv om jag bara låter den hållas ett tag.

Till ungefär halv tre fick jag sitta ute i solen och njuta av en bra bok men det satte sedan regnet stopp för, så bokläsandet fick fortsätta inne i fotöljen där sommarens första bok blev utläst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0