Sista minuten!

Igår kväll bokade jag en ospecifierad resa till Turkiet den andra augusti åt mig och Fredrik. Antingen hamnar vi i Marmaris eller i Icmeler. Spännande värre! Vi kände att det var dags att slå till, som det är just nu är resorna inte billiga och väntar vi ännu längre är det inte säkert att vi skulle få tag i någon alls som vi kan tänka oss ha råd med. Det ska bli så härligt att komma iväg. Jobba två veckor till, ledig en vecka och sedan bär det av. När vi kommer hem så ska vi även ta oss ner till Göteborg och gå på Liseberg, sen är det dags för Linköping.

Imorgon jobbar jag troligtvis själv med färgen och förhoppningsvis ska det gå bra och att det inte tar alltför lång tid. När jag är klar ska jag nämligen åka förbi Fredrik och hämta upp honom och så bär det av till Väddö och Fredriks familjs stuga. Jag håller tummarna för bra väder så att man kanske kan få ta sig ett dopp i havet.


Så här ser det ut där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0