Helgen

Helgen har varit bra. Jobbet på fredagen tog förfärligt lång tid, vi kom inte därifrån förrän kvart i sex. Det kändes så värdelöst, större delen av tiden gick vi bara och väntade på att Bauhauspersonalen skulle skanna in färgen så att vi fick plocka upp den. De var otroligt sega, visst kom färgen dit sent men så lång tid ska det inte ta att skanna.

Jag var vrålhungrig när jag kom till Fredrik och vi begav oss till Golfängarna för att picknicka. Jag hade gjort mumsiga piroger och Fredrik en god sallad. Tyvärr var inte vädret på topp så vi blev inte ute så länge men det var trevligt att göra något annat i alla fall. Kvällen spenderade vi hemma hos honom och tittade på film.

På lördagen var vi bjudna på födelsedagsfest och tog oss till Kista centrum för att fixa present. Festen var riktigt lyckad, jag hade det väldigt trevligt.

Den här veckan har jag bara en dag som jag vet att jag ska jobba och det är imorgon, en större prisundersökning än den jag har gjort tidigare. Kan hända att jag får något beckersjobb men inget som jag vet om nu. Kan bli en lugn vecka, sista veckan innan ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0