Vaxholm

Idag blev det en tur till Vaxholm med mor och far. Det var dock ingen vidare lyckad tur, så fort vi kom dit försvann solen och molnen började hopa sig och när vi nästan hade avslutat lunchen kom en riktig störtskur. Därför blev vi inte kvar där särskilt länge utan tog en tur genom centrum och åkte sedan tillbaka hem. Men lunchen som vi åt där var god i alla fall, jag åt en lammfärslasagne med getostcreme. Det var synd att vädret var så tråkigt för det var ett tag sedan som jag gjorde någon utflykt med mamma och pappa och det hade varit trevligt med lite fint väder.

Ikväll ska jag nog svänga ihop några piroger som jag och Fredrik kan ta med på picknicken vi tänkte ha imorgon om det är fint väder. Håller tummarna för det, annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra.



Vaxholms fästning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0