Barnsligheter

22 år gammal och drar sig inte för att vara barn i bland. Jag finner stort nöje i att få åka i båten på land, känna traktorångorna och gunga hit och dit när båtvagnen kör i gropar i vägen. Inte ska jag åka i bil efter heller när man kan få göra något så roligt. Att lägga i båten är ett nöje jag gärna är med på.

Att få studsa på en pilatesboll kom jag på var väldigt roligt för några dagar sedan. Upp och ner, upp och ner på övervåningens golv. Jag önskar att jag hade en sån där studsboll med "öron" som man kunde hålla i sig i och studsa runt utomhus med, jag saknar det.

På torsdag är det dags att hämta björkris till midsommarstången och jag missar det aldrig. Jag älskar att sitta bak på vagnen. På vägen dit är det skumpigt och obekvämt men på vägen hem får man ligga i en hög med härliga björkar. Förra året var det bara jag och min bror som åkte med, när vi var yngre var alla barn på gården med. Tråkigt säger jag, varför missa ett sådant nöje bara för att man har blivit lite äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0