Fullt ös medvetslös

Jag fick verkligen sätta igång ordentligt nu när jag började jobba. Igår blev det 12 timmar och idag 10. Igår var jag klar kl 23 och gick direkt och la mig, så jag är glad att jag idag hann klart lite tidigare och hann med lite fritid nu på kvällen. Jobbet är ganska trist och enformigt. Hålla i en handdator, skanna varor, skriva ner priset om de finns i handdatorn, annars tala in ean-koden och annan information i en diktafon och senare när man kommer hem skriva in den informationen på datorn. Det värsta var idag när vi gjorde mejeridelen, frysarna, frysskåpen och charkavdelningen, riktigt jävla kallt! Jag hade fleeströja och vanliga tröja under och frös om hela kroppen, till och med fötterna var iskalla. Men jag kammar in duktigt med pengar i alla fall, jag vet ju inte hur mycket jag får jobba resterande veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0