Härlig avslutning

Sista hela dagen i Linköping innan sommarlovet hemhemma blev helt perfekt. På förmiddagen begav jag mig iväg till Bergsslussar och Roxen tillsammans med några ur klassen. Det var varmt och härligt men lite blåsigt. De nio kilometerna gick fort och lätt, förutom den sista biten som var en uppförsbacke. Fuktig över hela kroppen tog vi oss ner till stranden och hoppade i det förvånandsvärt varma vattnet. Dagen bestod i bad, sol, glass och skratt. Det var härligt att träffas en sista gång innan sommaren och få göra det någon annan stans än på campus.

Vid halv sju var jag tillbaka igen och tog mig en dush och åt en matlåda. Vid åtta kom kvtillgruppen (och Fredrik) och vi hade en trevlig avslutning med whisky och cola och irish coffe. Det blev inte mycket till sömn för mig eftersom de gick hem vid halv två och jag hade svårt att somna, men det var det helt klart värt.









Kommentarer
Postat av: tessan

Vad underbart det ser ut på bilderna. Hoppas du får en underbar sommar! Kram

2008-06-10 @ 13:23:28
URL: http://gudmodern.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det dar ar nog mitt favoritstalle i hela Sverige. Min kompis foraldrar bor precis bredvid slussarna. Jag var dar forr forra sommaren och det var underbart att komma hem och bada efter att man varut ute och dansat =D

2008-06-11 @ 05:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0