Upplärning

Då var man upplärd i prisjämförelse frukt och grönt och kött. Det var inte svårt alls, åkte runt i en massa butiker och kollade priserna på förbestämda varor. Om jag har riktig tur så ska jag inte behöva göra det alls, men det verkar vara svårt att hitta en annan person som kan göra det med så kort varsel. Nästa vecka kommer att bestå i att skanna in alla varor i den nya Coop Forumbutiken i Häggvik, ca 8000 varor trodde hon jag ska jobba med att det var. Hon är rädd att vi inte kommer att hinna med det på en vecka, speciellt inte om jag ska göra hennes andra jobb med prisjämförelse eftersom hon då får jobba ensam några timmar. Vi får se hur det går, jag kommer i alla fall att tjäna bra med pengar eftersom det kommer bli en del övertid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0