Sista helgen

Då var rapporten färdig och kompletterat, de som bedömde det tyckte att den var bra och välgenomarbetad.. De som skötte presentationerna av vår rapport gjorde ett kanonjobb. Att få festa tillsammans med klassen en sista gång innan sommaren var kul. Nu är det snart dags för hemfärd. Halva lägenheten har jag städat och snart är det dags att börja packa så att jag får med mig allt viktigt hem, och lite oviktigt.

Idag och imorgon är jag ensam hemma. Jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med idag förutom att städa och en långpromenad men det löser sig nog. Imorgon däremot blir det bad i berg och på kvällen avslutning med kvtillgruppen hemma hos mig. Det ser jag fram emot, första badet i år.

På måndag bär det av hemhem. Än har jag inte fått något jobb så vi får se vad jag ska roa mig med i sommar. Måste hitta på något att göra, det funkar inte riktigt att göra ingenting, då kommer jag bli knäpp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0