Året till ända

Jepp, nu har jag gjort mitt år som kassör i festeriet, igår valdes min efterträdare. Jag tycker att jag har klarat det här året väldigt bra. Jag har skött mina uppgifter som kassör på ett bra sätt och jag har klarat alla mina kurser, inget som ligger och släpar efter. En erfarenhet rikare, eller kanske två, eller några till. Jag själv som person har nog utvecklats lite, på vissa plan i alla fall. Jag är så glad över att jag blev nominerad och att jag tackade ja till nomineringen och sedan blev vald. Det har betytt mycket för mig, det senaste året har varit så roligt. Nu är det som återstår att skriva klart testamentet och lämna över och sedan bli skiftad. Sedan är jag patet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0