Middag

Just nu står aubergin och tomat i ugnen och gottar till sig. Till middag blir det bönsallad. Så här vackert ser receptet ut. Jag är riktigt hungrig!

image47




Dagen har varit lite omvänd. Jag hade inget under förmiddagen så då skrev jag lite på kassörstestamentet och tog mig en promenad. Lunch åt jag tillsammans med Fredrik när han kom hem från Campushallen och innan jag skulle iväg till Campus för att klura på KvTill-metoden han vi med tre partier yatzy. Spelet inköptes igår och det känns som om det kommer att bli välanvänt. Det var inte förrän 15 som vi hade vår föreläsning, den första i medvetandefilosofin. Mest en intro till det han ska prata om under kursen.

Nu piper det i köket, äntligen middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0