Tentan skriven

Då har man skrivit tentan i Kognitiv neuropsykologi. Jag var klar på en och en halv timme, rekord för mig tror jag. Var näst först som lämnade salen. Inte för att jag skrev otroligt lite och tyckte att det gick dåligt utan helt enkelt för jag visste vad jag kunde och det bara rann ur mig. Hur det gick är jag inte säker på, det går rykten om att Thomas vill ha väldigt långa svar. Det visar sig om mina svar räckte, men jag skrev i alla fall på alla frågor och får jag minst två poäng på varje så klarar jag tentan, vilket jag tror att jag kommer att få. Det var en skön känsla när jag klev ut ur skivningssalen, jag kände mig lugn. Sedan blev det två timmars väntan på att alla skulle bli klara så att vi kunde bege oss mot McDonalds för den numera traditionsenliga lunchen.

Nu är jag trötter. Det tar på en att kliva upp halv sju för att skriva tenta kl 8. Jag har dessutom kännt mig trött hela veckan, orkeslös. Kanske inte hyperlyckat när man ska tentaplugga men jag tycker att jag har klarat mig ganska bra ändå. Läsandet under kursens gång har gett ganska mycket. Ska försöka hålla i det i medvetandefilosofin som är nästa kurs, är den intressant så finns det i alla fall en möjlighet att det går. Var bestämd Tove, det är det som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0