Trist

Så illa är det inte men det är lite tråkigt. Här hemhemma är allt bra. Familjen mår bra och vi har det trevligt men för mig förstörs det hela lite av att jag vet att Fredrik ligger hemma och är sjuk. Först hans föräldrar och nu han. Orättvist att han inte ska få fira påsk och ha det lite trevligt när vi för en gångs skulle har lite ledigt. Imorgon ska vi fira lilla farmor som fyller 90 år på onsdag med en middag på restaurang. Då lär ju Fredrik inte kunna följa med vilket jag väldigt gärna hade velat. Tänk att farmor har fått bli så gammal, vi trodde att hon inte hade så långt kvar här under julen. Hon var väldigt anfådd vilket gjorde att hon inte alls kunde anstränga sig. Men nu har hon fått en ny medicin och helt plötsligt blev hon mycket piggare. Min starka, pigga farmor knatar på hon! Tänk om man själv har den stora turen att bli så gammal och må så bra som hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0