Duktiga Tove

Idag känner jag att jag har varit duktig. Det har varit ovanligt effektivt pluggande, senaste tiden har jag haft lite svårt för det men nu idag när jag hade hela dagen ledig så har jag faktiskt lyckats att utnyttja den riktigt bra. Jag har skrivit på hemtentan, en av frågorna är klara och den andra har jag börjat på. Kom dock på att det kanske inte var världens smartaste val av fråga. Jag valde den eftersom jag tyckte att han hade intressanta åsikter som jag höll med om och texten visade sig vara rolig att läsa men det är svårare att skriva om man håller med om vad någon skriver.

Sedan har jag hunnit med att handla och laga en god middag. Grekiska bönor med den spännande ingrediensen okra. Har aldrig smakat det tidigare och knappt hört talas om det. De såg lite roliga ut men smakade bra tillsammans med allt det andra. Undertiden maten stod i ugnen hann jag med en 45 minuters promenad. Nu efter maten har jag övat mer på redovisningen som är på onsdag, skrivit lite mer på hemtentan och kollat igenom metoddelen till uppsatsen. Tror dock jag får rådfråga de andra innan jag fortsätter för jag vet inte riktigt hur mycket jag ska skriva. Skulle kunna skriva en hel del mer men jag vet inte om det är nödvändigt eftersom handledarna har sagt att metoden inte är så viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0