Skifte igår, presentation idag

Igår var dagen för det stora skiftet. Det hela började med ett shotkalas till vilket jag hade gjort shot med fizz-bubbles i (sura rosa och blå godisflaskor). Sedan bar det vidare till Flamman där skiftet skulle äga rum. Lekar, fulvin och mat bjöds det på innan det var dags för cermonin där gnuttarna skulle kapas. Vi leddes upp i skogen av våra efterträdare, mystisk musik spelades och vips (med lite lätt överdrivning) så var de borta. Det var en hemsk upplevelse, nu är det alldeles rent och tomt nere på benen. Sorgligt värre. Nu ligger gnuttarna på hallgolvet och ser lagomt patetiska ut. Borde nog slänga dem snart, eller rama in dem. Så nu är man patet, gått från att vara krogvetare till krogxare.





Fredrik skulle upp vid nio idag och jag hade tänkt att passa på och sova lite längre men kunde inte somna om så istället tog jag mig upp och övade på redovisninge. Efter lunchen tog jag mig till campus där vi frenetiskt sökte försöksdeltagare, vilket tillslut slutade ganska lyckligt med tre personer som var villiga att ställa upp, bara två till som behövs nu.

Redovisningen gick förvånandsvärt bra. Jag var nervös som vanligt men stakade mig bara lite och fick väldigt bra kritik på det jag hade gjort, bla tyckte vår lärare att jag hade gjort en utmärkt avslutning. Det var mycket roligt att höra för mig som verkligen inte gillar att presentera saker inför andra. Dock var det inte en så jobbig situation eftersom det bara var inför kvtill-gruppen. Men jag är glad och nöjd ändå, speciellt med tanke på hur det gick på AI:n när jag skulle presentera mitt projekt. Jag hade ju knappt någon aning om vad jag pratade om när jag stod där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0