Valborg i Sthlm

Det är mycket hembesök nu den här våren men det är bara trevligt. Fredrik och jag var hembjudna till hans barndomsvän och hans flickvän tillsammans med hennes syster och ännu en barndomsvän. Det var en mycket trevlig kväll med god mat och sällskapsspel. Det var ett bra tag sedan jag spelade sällskapsspel, det är himla skoj om jag ska vara ärlig. Perfekt valborg för mig

Idag vaknade jag redan halv nio och var pigg. Hur gick det till, vi kom ju inte i säng förrän halv tre! Men man ska inte klaga, lär ju bli tidig sänggång idag om jag känner min kropp rätt. Det är nästan skönt eftersom alla andra är hemhemma går och lägger sig tidigt, jag känner inte att det är så underhållande att sitta uppe ensam. 


                                                               

Det blev lite impulsklippning igår, det hade blivit så långt att jag kände att det verkligen var dags. Det blev lite häftiga kontraster med det väldigt korta där bak och långt fram. Känner mig nöjd, men vi får se hur länge jag trivs med så väldigt långt där fram, tröttnar jag tar jag fram saxen och fixar till det. Ska sägas att det inte var så stylat idag, bara nydushat och saltvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0