Fredag

Vad skönt det känns med fredag. Det var en tidig morgon när projektidéerna skulle presenteras men jag kan inte påstå att så mycket har hunnits med. Det märktes att det var fredag när vi ett gäng satt i Java och försökte att få någon nytta gjord. Läste inte många sidor i artikeln under de två timmarna och då hade jag ändå bara nio sidor att ta mig igenom. Men istället fick jag mig några skratt.

Ikväll blir det tacos med favoritkillarna, Fredrik och brosan. Antar att det även blir någon film senare också. Resten av helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ta det lugnt, träna och översätta lite tror jag. Borde nog läsa klart artikeln också och det skadar ju inte om jag börjar på nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0