Pyssel av alla sorter

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för pepparkakshus i år. Vill göra ett med torn och tror att jag har en liten idé men har inte bestämt mig än. Ska försöka rita upp det strax för att se hur det kan se ut. Sen gäller det bara att hitta tillfälle till att baka det. Jag vill gärna baka något annat juligt och gärna redan till första advent. Det hade varit lite mysigt att ha något juligt att fika och lite god glögg på söndag men det är inte säkert att tiden räcker till. Fredrik fyller år på lördag så jag tänkte baka en tårta och fixa lite annat trevligt så lördagen kan jag inte räkna med att jag orkar baka något mer. Sen vet jag inte hur mycket tid skolan kommer att ta. Vi har inte fått något svar från Banverket ännu om när vi får komma dit och observera om vi ens får komma så jag har ingen aning om hur mycket arbete det kommer att bli även om det helt klart kommer att bli endel. Sen ska jag sy till julgardiner till köket av tyget som vi köpte för några veckor sedan och det vill jag absolut hinna göra innan söndag, men det tror jag inte ska behöva ta så lång stundl. Jag har ju faktiskt sytt ett par gardiner nu så jag borde ha lite koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0